Gyakran Ismételt Kérdések
Megadtam az elérhetőségemet. Mi történik ezután?
Először is megköszönjük az érdeklődésed, aztán legjobb tudásunk szerint válaszolunk a kérdésedre. Ha érdeklődést adtál le, akkor én vagy egy munkatársam, aki a téged érintő témakör szakértője, telefonon vagy e-mailen keresztül felveszi veled a kapcsolatot. Itt megbeszéljük, miben tudunk neked segíteni, szükség esetén leegyeztetünk egy személyes vagy online találkozót.
Hol kerül sor a találkozóra?
A találkozó helyszínéről te döntesz, és ott történik meg, ahol neked a legkényelmesebb. Ez lehet az irodámban, nálad otthon vagy nyilvános helyszínen, illetve online.
Miről szól egy ilyen találkozó?
A találkozó egy kötetlen és teljeskörű igényfelmérő beszélgetés, melynek célja, hogy megismerjük egymást és kiderítsük, tudunk-e közösen együtt dolgozni a terveidért.
Milyen hosszú egy ilyen beszélgetés?
Ez több mindentől is függ, például a te céljaidnak vagy kérdéseidnek a mennyiségétől, általában 45-60 percig szokott tartani egy ilyen konzultáció.
Honnan tudom, hogy valódi pénzügyi szakértővel találkozom?
Minden kollegám (és persze én is) rendelkezik a személyét és pénzügyi tanácsadói jogosultságát bemutató igazolvánnyal, valamint aktív MNB nyilvántartási számmal, amire rákeresve meg is található az adott pénzügyi tanácsadó a Magyar Nemzeti Bank adatbázisában.
Szükségem van pénzügyi tapasztalatra vagy tudásra?
Ha tisztában vagy azzal, milyen céljaid vannak a jövőre nézve, azzal már tudunk haladni előre. Pénzügyi tapasztalatra vagy szakértelemre a te részedről azonban NINCS szükség, pont azért vagyunk mi, hogy ezeknek a céloknak a valóra váltásában segítsünk.
Mennyire nehéz megérteni pénzügyi tudás nélkül azt, amit a tanácsadó mond?
A lehető legérthetőbben magyarázunk el mindent, hogy a másik fél is mindent értsen, hiszen enélkül nem is lehet meghozni egy komoly, pénzügyi döntést.
Nincs időm személyesen találkozni. Telefonon is megejthetjük a konzultációt?
A téma komolysága és összetettsége miatt mindig a személyes találkozót részesítjük előnyben, azonban ha idő vagy távolság miatt ez nem megoldható, online találkozó is megvalósulhat a Microsoft Teamsen keresztül.
Mit kell hoznom a találkozóra?
Egy őszinte és nyitott szemléletmód szükséges csupán a részedről. Személyire, magyar lakcímkártyára és adószámra csak akkor van szükség, ha velünk akarod megvalósítani a terveid.
Már ügyfele vagyok valamelyik banknak/biztosítónak. Ez gond?
Mivel teljeskörű tanácsadást nyújtunk, ezekre a szerződésekre is rá tudunk nézni, hogy valóban mindent lefednek-e, ami neked fontos. Ha nem, akkor tudunk új megoldást kínálni, viszont ezt sem feltétlenül a korábbiak helyett, hanem akár mellé. Nem célunk más együttműködések felbontása, ha azok egyébként beváltak és tökéletesen kielégítik az igényeidet.
Szeretnék az ügyfeletek lenni, de át kell beszélnem otthon, mert nem én hozok döntést az ilyen kérdésekben.
Mint említettem, semmilyen kötelezettséggel nem jár a találkozó, és nem kötelező rögtön együttműködésbe lépned velünk. Ha más illetékes az ilyen pénzügyi döntésekben, azt javasoljuk, hogy az a személy legyen jelen a következő találkozón.
A Dinamikus Biztonság ügyfele lettem. Mi jön ezután?
Először is gratulálunk, hogy tettél a jövődért, és örülünk, hogy ebben mi tudtunk neked segíteni! A kapcsolatunk ezzel azonban nem szűnik meg, sőt, itt kezdődik csak igazán. Elkísérünk téged addig, amíg a kitűzött célod meg nem valósul, ehhez pedig a továbbiakban is fel fogunk keresni, helyzetfelmérő- vagy tájékoztatási céllal, illetve évfordulónként mindig szeretnénk találkozni veled személyesen is. Természetesen, ha időközben neked merül fel kérdésed, bármikor kereshetsz minket.
További kérdésed maradt?
Vedd fel velünk a kapcsolatot!
Elérhetőségem:
E-mail: info@dinamikusbiztonsag.hu
Telefonszám: +36 30 790 8572